Дистанційна робота з дітьми
під час карантину
Інклюзивна група № 2
Робота дітей під час карантину Переглянути
Виконуємо завдання музичного керівника
Поляков Богдан. Виготовлення маракаса
15.05.
Тема: Міжнародний День сім'ї
Мета: дати поняття дітям, що встановлення цього дня покликане звернути увагу громадськості різних країн на численні проблеми сім'ї. Запропонувати дітям переглянути мультик про створення сім'ї та її завдання у вихованні та піклуванні про своїх дітей та родину. Відобразити свою сім'ю на малюнках, вивчити віршик про сім'ю.
Інклюзивна група № 2. Вірш про матусю
14.05. Тема: Земля наш дім.
Старші діти: слухання оповідання В.Сухомлинського " Відломлена гілка".
Молодші діти: слухання оповідання В.Сухомлинського "Соромно перед соловейком"
Мета: продовжувати вчити дітей диференціювати поняття "добро" і "зло". Сприяти усвідомленню відмінностей між добром і злом. Вміти оцінювати вчинки героїв оповідання та власні. Розвивати мислення уяву, фантазію та виховувати бережне ставлення до природи.
Слухання оповідання В.Сухомлинського "Соромно перед соловейком"
13.05 Старші діти Тема: звукові явища природи. Гра " Впізнай по звуку".
Молодші діти тема: дикі тварини та їх дитинчата.
Мета (молодші діти): ознайомити дітей з деякими дикими тваринами та їх дитинчатами. Самостійно називати дитинчат в зменшувальній формі. Виховувати любов до тварин.
Мета (старші діти): вміти впізнавати за звуком явища природи, використовуючи попередній досвід спостережень. Виховувати цікавість до навколишнього.
Інклюзивна група № 2. Робота на карантині. Ознайомлення дітей з тваринами та їх дитинчатами
Інклюзивна група № 2. Робота на карантині. Ознайомлення дітей з тваринами та їх дитинчатами
Інклюзивна група № 2. Робота на карантині. Ознайомлення дітей з тваринами
12.05. Малювання Тема : військова техніка . Молодші діти малюють на вибір літак , або танк. Старші діти - парад військової техніки.
Мета : дати дітям поняття, що День Перемоги був і залишається одним із найбільш шанованих свят у країнах всього світу. Перемога над фашистським нацизмом дісталася нам дуже дорогою ціною. Запропонувати дітям разом з батьками переглянути військовий парад нашої країни і відтворити на папері вцйськову техніку. Виховувати патріотизм , гордість за наш народ-переможець.
08.05.2020. День матері. Мета: заохотити дітей вивчити віршик про рідну матусю та намалювати портрет або постать мами. Виховати повагу та любов до рідної неньки
Віршик про маму. Інклюзивна група № 2
Віршик про маму. Інклюзивна група № 2.
07.05.2020. Молодший дошкільний вік: Розвиток мовлення. Гра спіймай слова Мета: розвивати вміння розпізнавати звуки "з" ,"с", "ш", "р") на слух та звуконаслідування : "вітерець", " водичка", "злий комар" , "осіннє листя", "літак". Старші діти: дидактична вправа "Відгадай". Мета: навчити дитину впізнавати за артикуляцією звуки. Спочатку дитина вимовляє голосні звуки перед люстерком , а потім дорослий вимовляє без звука голосні, дитина відгадує, який це звук.
06.05.2020. Молодшим дітям: закріплення кольорів (жовтий, зелений, синій, червоний) та їх розпізнавання. Старіші діти: Розглянути малюнок та відповісти на питання за посібником М.А. Машовець "Зошит для розвитку логіко-математичних здібностей дітей".
05.05.2020. Тема: Різні професії. Мета (молодшим дітям) більш досконало ознайомити дітей з різними професіями на прикладі розповіді свинки Пеппи, яка розповідає про зайнятість людей. Як результат, дитина відгадує професію. Мета (для старших дітей): за поданими інструментами, предметами дитина відгадує професію. Розвивати вміння класифікувати професії людей .
Відгадай професію. Інклюзивна група № 2
Завдання за тиждень . 04.05 молодшим дітям тема: На траві виросла кульбабка. Мета: збагатити знання дітей про весняні квіти. Викликати захоплення картиною весняної природи "Кульбаби цвітуть" . Тема для старших дітей: фантастична квітка конвалія Мета: вчити зображувати весняну квітку конвалію,після перегляду мультика за оповіданням В.Сухомлинського "Хлопчик і конвалія". Закріпити вміння малювати тонкі лінії за допомогою пензликів різної величини, виховати любов до малювання.
Присяжний Артем
Писаренко Поліна
Поляков Богдан
Писаренко Поля
Поляков Богдан
Печерська Вероніка
Поляков Богдан
Бесіда з дітьми
"Формування основ морально-етичних якостей"
Завдання: молодшим дітям переглянути казки «Як кошеня і песик мили підлогу»
Після перегляду задайте діткам питання:
1.Як ти вважаєш песик і кошенятко друзі?
2. Як песик допоміг кошеняткові помити підлогу ?
3. Чого боявся песик ?
4. Як котик сушив песика ?
5. Що запропонував песик котикові?
6. Якщо ти маєш домашнього улюбленця сфотографуйся з ним та надійшли фото вихователю.
Старшим діткам – «Де ти, мій кінь?» Відповісти на питання по сюжету цих казок:
1. Чи можна назвати справжньою дружбою відносини хлопчика і коника?
2. Чому хлопчик залишив коника ?
3. А ти б вчинив/ла так як хлопчик по відношенню до коника? (Прив'язати до дерева та залишити одного під дощем)
4. Як ти вважаєш, коник вибачив хлопчика за його вчинок ?
5. Намалюй фрагмент, який найбільше тобі сподобався в цій розповіді
Артем Присяжний
Поляков Богдан
Математика
Для молодших діток - рахунок кількісний і порядковий. Для старших - порівняння чисел.
Коментарi