Практичний психолог

Мусієць Анна Іванівна

Графік роботи

Понеділок 9.00 – 13.00
Вівторок 8.30 – 12.30
Середа

3-тя середа – методичний день
8.00 – 12.00
Четвер 8.00 – 12.00
П’ятниця 8.00 – 12.00

8 травня 2020 року практичний психолог Мусієць А.І. в програмі Zoom провела семінар-практикум з проблеми "Мозочкова стимуляція як один із методів сенсорної інтеграції"

/Files/images/novini/2020/Скриншот 2020-05-08 11.27.25.png

Більше фото тут

Матеріал семінару


04.03.2020 практичний психолог Мусієць А.І. провела в НМЦПС семінар-практикум з проблеми: "Балансотерапія як один із методів сенсорної інтеграції у роботі практичного психолога ЗДО".

/Files/images/psiholog/IMG-45fdac12b0c1c1c3f159838b7bece1df-V.jpg

Більше фото тут

Відео для семінару:

Робота психолога


Групове заняття з психогімнастики.
Клас Монтессорі А

/Files/images/psiholog/1-п.jpg

Більше фото тут


Корекційні заняття дітей старшого дошкільного віку:

/Files/images/psiholog/5-п.jpg


Пісочна терапія. Техніка "Тортик для мами":

/Files/images/psiholog/6_п.jpg


Індивідуальні корекційно-розвиткові заняття:

/Files/images/psiholog/7_п.jpg/Files/images/psiholog/9_п.jpg


Адаптація малюків 16.09.2019
переглянути

На початку навчального року практичний психолог та вихователі класів Монтессорі допомагають адаптуватися новоприбулим діткам до середовища та умов дошкільного закладу

/Files/images/toddler_1/IMG_3751.JPG


Семінар – практикум «Використання технік арт-терапії в роботі практичного психолога та педагога»
11.06.2019

переглянути


11 червня практичний психолог ДНЗ № 31 «Незабудка» Мусієць Анна Іванівна познайомила вихователів з різними видами арт-терапії: лялькотерапія, кольоротерапія, казкотерапія, пісочна терапія. На практиці використали проективні методики «Яблуко», «Створи ляльку», «Торт для мами».

/Files/images/novini/2019/20190611_134634.jpg


Семінар - практикум для батьків "Мистецтво виховувати добро" 27.11.2018 переглянути

/Files/images/novini/2018/IMG_8487.jpg

/Files/images/psiholog/01.jpg/Files/images/psiholog/02.jpg/Files/images/psiholog/03.jpg/Files/images/psiholog/04.jpg/Files/images/psiholog/05.png/Files/images/psiholog/06.jpg/Files/images/psiholog/07.jpg/Files/images/psiholog/08.jpg/Files/images/psiholog/09.jpg/Files/images/psiholog/10.jpg

Пам'ятка добрих батьків

  1. Не чекай, що твоя дитина буде такою як ти. Або такою як ти хочеш. Допоможи їй стати не тобою, а собою.
  2. Не вимагай від дитини плати за все, що ти для неї робиш. Ти дав дитині життя як же може вона віддячити тобі? Вона дасть життя іншому, той третьому: це незворотній закон вдячності.
  3. Не зганяй на дитині свої образи, щоб в старості не їсти гіркий хліб. Бо що посієш, те й пожнеш.
  4. Не ставтесь до дитячих проблем зверхньо: ноша життя дана кожному згідно його сил і будьте впевненим, що дитині її ноша не легша, ніж вам ваша. А може й важча. Бо в дитині ще немає звички.
  5. Не принижуй!!!
  6. Не мучте себе, якщо не можете щось зробити для своєї дитини. Мучте, якщо можете і не робите.
  7. Для дитини зроблено мало, якщо не зроблено все.
  8. Умій любити чужу дитину. Ніколи не роби чужій дитині те, що не хотів би, щоб інші зробили їй.
  9. Люби свою дитину будь-якою, бездарною, безталанною. Спілкууйся з нею, радій тому, що дитина - це свято, яке поки що з тобою.

Поради педагогам

Як правильно спілкуватися з дітьми

Не розраховуйте на те, що дітям схочеться довічно спілкуватися у великому приміщенні, де є інші діти, або при відчинених дверяз (двері для нас - рубіж індивідуального простору). Така атмосфера підказує малюкам: ви перебуваєте у розпорядженні людей, які вас оточують; тут ви постійно на очах у всіх; відчуття "невсипного контролю" з боку більшості позбавляє спілкування інтимності, формалізує й занадто унормовує його.

Великі приміщення, сплановані без перегородок, преобтяжують відчуття дитини: втрата або обмеження природного особистого простору може зумовити в неї погіршення психофізіологічного стану,зростання агресії, навіть незрима присутність поряд з дитиною великої кількості однолітків упродовж тривалого часу може продукувати процеси "отупіння", втоми, зниження уваги, почастішення імпульсивних проявів поведінки.

"Персональна територія" , якою дорожить дитина становить близько 80-90 см кв., отже відстань між співрозмовниками має бути близькою до озаненої; це дасть змогу, при бажанні, дотягнутися до іншого кінчиками пальців протягнутої руки; скорочення відстані засвідчує намагання інтимізувати спілкування, подовження - прагнення уникнути контакту, збільшити "відстань для втечі".

Доцільно запам'ятати: інтимізації спілкування сприяє сидіння дітей спиною до стіни - щоб небажані люди не могли зайти з тилу; бажання малюків бути у безпеці - природне; близькість стіни дає можливість почуватися вільніше, комфортніше при спілкуванні з друзями.

Спілкування буде відкритішим й щирішим, коли співрозмовник сидітиме збоку від дитини під кутом 45 градусів, якщо ж дошкільник і співрозмовник дуже близькі один одному, то вони можуть влаштуватися за столом поряд.

Кiлькiсть переглядiв: 721

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.