Завідувач ДНЗ № 31 "Незабудка"
Радоміцька Наталія Миколаївна

/Files/images/zavduvach/Attachment-1.jpeg

З 06 серпня 2019 року наш заклад очолює завідувач Радоміцька Наталія Миколаївна
Освіта повна вища педагогічна.
Педагогічний стаж 32 роки.

Звіт завідувача ДНЗ (ясел - садка) комбінованого типу №31 «Незабудка» Білоцерківської міської ради Київської області Радоміцької Наталії Миколаївни за 2021/2022 н.р.

Години прийому громадян:
Вівторок 9.00 - 13.00
Четвер 13.00 - 17.00

/Files/images/kartinki_raznyie/20960579-horizontal-de-fondo-sin-fisuras-con-flores-ilustración-vectorial.jpg/Files/images/kartinki_raznyie/20960579-horizontal-de-fondo-sin-fisuras-con-flores-ilustración-vectorial.jpg

Моє кредо: «Живи так, щоб твоя серцевина була здоровою, чистою і сильною. Бути справжньою людино – це значить віддавати сили своєї душі в ім’я того, щоб люди навколо тебе були красивішими, духовно багатішими, щоб у кожній людині, з якою ти зустрічаєшся в житті, залишилося щось хороше від тебе, від твоєї душі». В. Сухомлинський

/Files/images/kartinki_raznyie/20960579-horizontal-de-fondo-sin-fisuras-con-flores-ilustración-vectorial.jpg/Files/images/kartinki_raznyie/20960579-horizontal-de-fondo-sin-fisuras-con-flores-ilustración-vectorial.jpg

У сучасних умовах розвитку суспільства висуваються досить високі вимоги до професійно-управлінської компетентності завідувача дошкільного навчального закладу, його педагогічної майстерності, психологічної грамотності, здатності оптимально реалізовувати управлінські функції, самостійно розв’язувати різноманітні завдання в нестандартних ситуаціях, ефективно взаємодіяти з учасниками педагогічного процесу. Це зумовлено такими основними чинниками, як зміна парадигми дошкільної освіти й орієнтація на освітні запити дітей і батьків, здійснення постійного освітнього маркетингу, формування позитивного іміджу дошкільного закладу, упровадження педагогічних та організаційно-управлінських інновацій.

Тому я разом з педагогами дошкільного навчального закладу постійно працюю над удосконаленням і оновленням освітнього процесу. Ми разом створюємо умови для формування життєвої компетентності дітей дошкільного віку, збагачення соціального досвіду малюків, розвитку комунікативних здібностей, морально-етичних якостей, забезпечення психофізичної готовності дитини до навчання в школі. Сьогодні багато що з минулого досвіду не відповідає потребам сучасного дошкільного закладу, як і суспільства в цілому. Тому для того, щоб освітня галузь продуктивно розвивалась, потрібні нові ідеї, нові технології навчання і виховання, керівництва закладом. Проте інноваційна діяльність - не мода, не щось недосяжне, а досить реальна справа, яка природно супроводжує педагогічну діяльність кожної творчої людини. Творити доступно всім і мобілізувати всі наявні творчі ресурси до інноваційної діяльності необхідно. Будь-яка інноваційна діяльність може бути мистецтвом або технологією. Мистецтво засноване на інтуїції, технологія - на закономірностях науки. З мистецтва все починається, технологією - закінчується, щоб потім все почалося спочатку. Ось, саме тому наш садочок буде продовжувати напрямок роботи за методикою Марії Монтессорі, італійського педагога-новатора, що жила в першій половині XX століття. Методика витримала перевірку часом і багато батьків, бачачи результати розвитку своїх дітей в середовищі Монтессорі, стають його прихильниками. Безсумнівно, підкуповує і основна риса методики – безмежна віра в унікальність і неповторність кожної дитини, зі своїм власним планом розвитку, своїми способами і термінами освоєння навколишнього світу. Педагоги нашого закладу створили таке середовище, в якому дітям було б цікаво, комфортно і весело.

Ми намагаємося підбирати для кожної дитини індивідуальну модель розвитку, яка найбільше їй притаманна. Наприклад, є малюки, які тягнуться до математичних іграшок, а є такі, які люблять переливати, пересипати, змішувати кольори чи майструвати. Навчання відбувається у грі. Маємо багато матеріалу, який зацікавлює дітей. Головне – ми нікого не примушуємо робити те чи інше, кожен вибирає заняття до душі. Ми тільки стимулюємо активність дитини.

Методика Монтессорі сприяє гармонійному розвитку і вихованню самоосвітою, оскільки грунтується на самостійній поведінці дитини і свободі в рамках встановлених меж, а також природньому психологічному та соціальному розвитку особистості. З малюками працюють педагоги-фахівці, які постійно осучаснюють свої знання. Наша головне завдання – щоб дітки ходили в садок не з примусу, а з бажанням.

/Files/images/zavduvach/текст1.jpg

/Files/images/zavduvach/download.gif

Кiлькiсть переглядiв: 1307

Коментарi

  • олена

    2014-07-03 09:21:05

    Дякую. що э такий чудовий садочок в Білій Церкві, де любят дітей, як своіх...

  • неля

    2013-08-27 21:22:04

    чудові діти і педагог...

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.