Інноваційність як ознака сучасності

На сучасному рівні розвитку цивілізації особливу роль відіграє інноваційний потенціал суспільства, що потребує людей, здатних системно й конструктивно мислити, швидко знаходити потрібну інформацію, приймати адекватні рішення, створювати принципово нові ідеї в різних галузях знання. А це у свою чергу формує соціальне замовлення на нові підходи в системі освіти, нове педагогічне мислення, нове ставлення педагога до своєї діяльності, результатом якої має бути виховання "інноваційної людини". Для цього в освітній сфері має панувати дух творчості, постійного пошуку, які є живильним середовищем для нових ідей, шукань, досягнень.

Інноваційні технології, які використовують педагоги дошкільного закладу в роботі з дітьми

Технологія саморозвитку Марії Монтессорі. Детальніше тут


Технологія фізичного виховання М.М Єфименка "Театр фізичного розвитку та оздоровлення дітей". Детальніше тут


Авторська методика Л.Шелестової "Розвивальне читання". Детальніше тут


Психолого-педагогічне проектування (автори Т.Піроженко, С.Ладивір). Детальніше тут


Теорія розвитку винахідницьких завдань ТРВЗ (автор Г.Альтшуллер). Детальніше тут


Технологія "елементарного музикування" Карла Орфа. Детальніше тут


Інноваційна технологія "Чудеса на піску" (автори Т.Грабенко, Т.Зінкевич). Детальніше тут

Авторські програми, методичні посібники, методичні рекомендації, розроблені педагогічними працівниками
ДНЗ № 31 "Незабудка"

Інформація про авторські програми, методичні посібники, методичні рекомендації дошкільного навчального закладу (ясел - садка) № 31 "Незабудка" дивитися тут

Наші публікації

/Files/images/publkats/2.jpg Поиграем и поучимся!


Елена Ивко, Монтессори-учитель, детский сад № 31 "Незабудка",
Журнал "Справочник родителей" №7, 2013 - 2014, Белая Церковь
Математика. Методика Монтессори/Files/images/publkats/1.jpg
Людмила Войтенко, Монтессорі-учитель,
ДНЗ №31 "Незабудка"
Журнал "Справочник родителей" №6, 2012 - 2013,
Белая Церковь
Фитнес-новинки для детей
Инга Ермак, инструктор по физкультуре,
ДНЗ №31 "Незабудка"
Журнал "Справочник родителей", №6, 2012-2013,
Белая Церковь



/Files/images/publkats/2.jpg


Космическая зона: опыты для юных физиков и химиков
Татьяна Барыба, Монтессори-учитель
ДНЗ №31 "Незабудка"
Журнал "Спрвочник родителей", №5, 2011-2012,
Белая Церковь






/Files/images/publkats/3.jpg

Система роботи з впровадження технології саморозвитку М.Монтессорі в дошкільних навчальних закладах
Самаріна В.В., вихователь-методист ДНЗ № 31 "Незабудка"
Обов'язкова освіта дітей старшого дошкільного віку: Збірник методичних матеріалів/Тернопіль: Мандрівець, 2011





/Files/images/publkats/4.jpg

Використання нетрадиційних форм і методів роботи з батьками дітей дошкільного віку
Ластівка О.О., практичний психолог ДНЗ №31 "Незабудка"
Наукові записки НДУ ім. М.Гоголя. Психолого-педагогічні науки. - 2011. - №4






/Files/images/publkats/5.jpg

Розвиток вільної, самостійної особистості дошкільника за методом Марії Монтессорі
Штика Н.А., завідувач ДНЗ № 31 "Незабудка"
Самаріна В.В., вихователь-методист ДНЗ № 31 "Незабудка"
Вихователі ДНЗ № 31 "Незабудка":
Попруга А.Й, Совтус Л.М., Мишенко Ж.А., Зозульська С.А., Анісімова Т.В., Бариба Т.М., Висотенко А.О., Беспалько Н.І., Івко О.А., Войтенко Л.О., Фоміна Л.М.
Навчально-методичний посібник / Упорядники Н.І.Нечипорук, В.В. Самаріна, Н.А. Штика / За ред. Н.І. Клокар.- Біла Церква: КОІПОПК, 2010



/Files/images/publkats/6.jpg

Особистість починається з вибору
В.Самаріна, вихователь-методист ДНЗ № 31 "Незабудка"
Освітнянська трибуна, №1(29), Квітень, 2006








/Files/images/publkats/7.jpg
Особистість починається з вибору
Самаріна В.В., вихователь-методист ДНЗ № 31 "Незабудка"
Впроваджуємо інноваційні технології. - К.: Вид-во "Плеяди", 2005 - (Відкритий урок. Дошкільна освіта. Вип. 3 - 4).
Пересипання з одного у два кухлі
Математичні штанги
Івко О.А., вихователь ДНЗ № 31 "Незабудка"
Впроваджуємо інноваційні технології. - К.: Вид-во "Плеяди", 2005 - (Відкритий урок. Дошкільна освіта. Вип. 3 - 4).

/Files/images/publkats/8.jpg

План роботи семінару-практикуму з проблеми "Матеріал Монтессорі - один із основних аспектів підготовленого отчуючого середовища в класі Монтессорі"
В.Самаріна, вихователь-методист ДНЗ № 31 "Незабудка"
Дитячий садок, 45-46(285-286), Грудень 2004






/Files/images/publkats/9.jpg

Педагогічна система Марії Монтессорі: перші кроки
Штика Н.А., завідувач ДНЗ № 31 "Незабудка"
Самаріна В.В., вихователь - методист ДНЗ № 31 "Незабудка"
Освітнянська трибуна, №1(15), Березень, 2002
Кiлькiсть переглядiв: 1235

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.