Інноваційність як ознака сучасності

На сучасному рівні розвитку цивілізації особливу роль відіграє інноваційний потенціал суспільства, що потребує людей, здатних системно й конструктивно мислити, швидко знаходити потрібну інформацію, приймати адекватні рішення, створювати принципово нові ідеї в різних галузях знання. А це у свою чергу формує соціальне замовлення на нові підходи в системі освіти, нове педагогічне мислення, нове ставлення педагога до своєї діяльності, результатом якої має бути виховання "інноваційної людини". Для цього в освітній сфері має панувати дух творчості, постійного пошуку, які є живильним середовищем для нових ідей, шукань, досягнень.

Інноваційні технології, які використовують педагоги дошкільного закладу в роботі з дітьми

Педагогічні працівники дошкільного навчального закладу впроваджують в освітній процес технологію саморозвитку Марії Монтессорі з 2008 року. За останні п’ять років парціальна програма «Світ щасливої дитини» була значно вдосконалена. Враховано вимоги Базового компонента дошкільної освіти (Державного стандарту дошкільної освіти), розроблено перспективне планування освітнього процесу з використанням технології саморозвитку Марії Монтессорі, розкрито роль батьків як активних учасників освітнього процесу. Парціальна програма «Світ щасливої дитини» була розглянута на засіданні науково – методичної ради КНЗ КОР «КОІПОПК» (протокол №6 від 23 грудня 2021 року) та її рішеням:

- схвалена для використання в освітньому процесі;

- рекомендована до впровадження в освітньому процесі закладів дошкільної освіти Київської області;

- занесена до Анотованого каталогу обласної виставки «Освіта Київщини: творчі здобутки, перспективні педагогічні ідеї та технології».

Результативність роботи за технологією саморозвитку Марії Монтессорі та опитування батьків вихованців свідчить про доцільність подальшого використання парціальної програми «Світ щасливої дитини» з метою формування у дітей компетентності та самостійності як базової якості особистості.


З метою поліпшення якості педагогічного процесу та реалізації варіативного змісту дошкільної освіти в практику роботи дошкільного навчального закладу впроваджуються парціальні освітні програми та інноваційні технології і методики розвитку, виховання і навчання дошкільнят:

· навчання розвивального читання за методикою Людмили Шелестової – вихователі Качаненко С.П., Мишенко Ж.А., Бариба Т.М., Антюшина Т.В., Старунська В.І., Грінчій Т.А.;

· програма та методичні рекомендації з навчання дітей старшого дошкільного віку гри в шашки (авт. В.В.Семизорова, О.Романюк, Г.Дульська) – вихователі Войтенко Л.О., Прохорова Г.П., Анісімова Т.В., Совтус Л.М.;

· парціальна програма «Вишиваночка» (авт. Ляшенко О.М., Радоміцька Н.М.) – вихователі Савельєва В.М., Олійник І.В.;

· парціальна програма «Дошкільнятам – освіта для сталого розвику» (авт. Пометун, Гавриш) – вихователі Растівська Г.Г., Луценко В.С., Висотенко А.О., Бойко А.Ю.;

· електронний засіб навчального призначення «Дидактичний мультимедійний контент для дошкільної освіти KMMEDIAEJProfi» (вихователі Анісімова Т.В., Совтус Л.М.).

/Files/images/gramoti/Мультимедійний контент.png

Технологія саморозвитку Марії Монтессорі

Авторська методика Л.Шелестової "Розвивальне читання для дошкільнят"

Технологія фізичного виховання М.М. Єфименко "Театр фізичного розвитку та оздоровлення дітей"

Технологія "елементарного музикування" Карлі Орфа"

Кiлькiсть переглядiв: 1945

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.