Вчитель - логопед

Ящун Катерина Михайлівна

/Files/images/logoped/Image-1.png

Освіта: повна вища спеціальна
На посаді логопеда працює з 2016 року

Графік роботи

Дні тижня Час
Понеділок 9.00 – 13.00
Вівторок 9.00 – 13.00
Середа 14.00 – 18.00
Четвер 9.00 – 13.00
П’ятниця 9.00 – 13.00

Відеопривіти для діточок на карантині

Вправа Квітка

Вправа для рук Мию руки

Веселий оркестр

Дихальні вправи. Переглянути

Буквар в мнемотаблицях. Переглянути


2 квітня день поширення інформації про аутизм!!! Педагогічні працівники нашого закладу також долучаються до поширення інформації про аутизм! Під час карантину дистанційно підтримуємо флешмоб.

/Files/images/novini/2020/изображение_viber_2020-04-02_11-45-08.jpg

/Files/images/novini/2020/изображение_viber_2020-04-02_12-28-43.jpg/Files/images/novini/2020/изображение_viber_2020-04-02_13-02-10.jpg/Files/images/novini/2020/изображение_viber_2020-04-02_13-18-31.jpg/Files/images/novini/2020/изображение_viber_2020-04-02_13-30-55.jpg/Files/images/novini/2020/изображение_viber_2020-04-02_13-34-23.jpg/Files/images/novini/2020/изображение_viber_2020-04-02_13-43-16.jpg/Files/images/novini/2020/изображение_viber_2020-04-02_13-43-30.jpg/Files/images/novini/2020/изображение_viber_2020-04-02_15-45-24.jpg/Files/images/novini/2020/изображение_viber_2020-04-02_13-56-05.jpg

Корекційно-розвиткова робота з дітьми із загальним та фонетико-фонематичним недорозвиненням мовлення у 2019 – 2020 н.р.:

- розширення словникового запасу
- формування та вдосконалення граматичної будови мовлення
- формування і вдосконалення фонетико-фонематичної системи мовлення та навичок звукового аналізу
- формування та вдосконалення зв’язного мовлення
- пізнавальний розвиток
- розвиток загально звукових функцій та дрібної моторики рук.

/Files/images/logoped/5_л.jpg/Files/images/logoped/7_л.jpg

Більше фото тут

28 лютого 2019 року вчитель – логопед Ящун Катерина Михайлівна провела майстер – клас для батьків «Розвиваємо мовлення дітей у співпраці».
Мета: спонукати батьків стежити за мовленнєвим розвитком дитини, дбати про розвиток у дитини слухової пам’яті, дрібної моторики і сприймання. Учити батьків корекційних прийомів роботи з дитиною вдома, сприяти формуванню задоволення батьків процесом корекційного розвитку дитини.

/Files/images/logoped/IMG_3852.JPG

Переглянути фото майстер -класу

Зміст корекційно-розвиткової роботи
вчителя-логопеда

• вироблення і вправляння рухів артикуляційних органів;
• підготовка артикуляційного укладу до постановки звуків;
• визначення послідовністі постановки звуків від характеру мовленнєвих порушень;
• робота над розвитком правильного мовного дихання дітей;
• постановка звуку (різними прийомами та методами);
• закріплення поставленого звуку у складах;
• автоматизація поставлених звуків у словах, фразах, реченнях, словосполученнях, зв'язному мовленні;
• проводення диференціації звуків;
• відпрацювання граматичних форм.
/Files/images/logoped/IMG_20180502_105721.jpg/Files/images/logoped/IMG_20180515_093702.jpg/Files/images/logoped/IMG_20180504_092624.jpg/Files/images/logoped/IMG_20180508_100100.jpg/Files/images/logoped/IMG_20180514_111053.jpg/Files/images/logoped/IMG_20180514_111333.jpg/Files/images/logoped/IMG-1600ec97dddb1344e49e2d28f9b0773c-V.jpg/Files/images/logoped/IMG-2bda273f1a3ddf7a933f08b5261ea4dd-V.jpg/Files/images/logoped/IMG-326f3c4298b810d00168b451efb3fdb7-V.jpg/Files/images/logoped/IMG-e2811be539d59bd18822ad16dadd5df0-V.jpg/Files/images/logoped/IMG-43cb174f49436f85e454001c8d7565d1-V.jpg/Files/images/logoped/IMG-db548a9b2a28f73317885ffe931a919d-V.jpg/Files/images/logoped/IMG-fda5c8f43c5661682a6ecad127cc84cb-V.jpg

Коли слід звертатися до логопеда

Коли розвиток мовлення дитини не відповідає очікуванням батьків, вони задаються питанням – «виговориться» дитина сама, чи потрібно звернутися до логопеда?
Отож, до спеціаліста потрібно звернутися, якщо…
• У 7-8 місяців малюк не розуміє звернену до нього мову: не реагує на своє ім’я, не повертає голову у відповідь на запитання: «Де мама? Де тато?»
• В 1 рік малюк не вимовляє 8-10 слів типу «киць-киць», «ам», «бах».
• Отоларинголог встановив зниження слуху.
• Невролог виявив відхилення в тонусі м’язів.
• Хірург порадив підрізати укорочену під’язикову вуздечку — при відкритому роті кінчик язика не дотягує до піднебіння.
• Є розщелина піднебіння, губи («заяча губа», «вовча паща»).
• Стоматолог виявив аномалії зубощелепної системи: верхня або нижня щелепа надмірно висунута вперед або западає, неправильний ріст зубів.
• У 2 роки дитина не розмовляє окремими словами.
• У 2,5 роки немає елементарного фразового мовлення — у спілкуванні з дорослими малюк не об’єднує 2-3 слова. Хоча б, «дай пі» (дай пити), «тато бі» (тато поїхав).
• До 3 років неправильно відтворює прості ритми типу «тук-тук, тук-тук».
• У 3 роки у дитини зберігається підвищене слиновиділення — під час мовлення тече слина, а малюк її не ковтає.
• До 3 років не може виконати прості рухи органами артикуляції. Наприклад, висунути язик або утримати губи в усмішці 5 секунд.
• Після 3 років продовжує спрощувати більшість слів. Наприклад, замість слова «телефон» — «афон».
• Після 3 років малюк не вживає найбільш прості граматичні конструкції (число, рід, відмінок …).
• До 3,5 років не розрізняє на слух схожі за звучанням звуки, склади і слова. Наприклад: мишка-миска, гілка-білка.
• Дитина просовує язик між зубами.
• Не цікавиться навколишнім, не задає запитання.
• Дитина говорить «на ніс», гугняво.
• Розмовляє неемоційно, монотонно, невиразно.
• Якщо в 4 роки у дитини дуже бідний словниковий запас (в нормі — близько 2000 слів), вона не може запам’ятати віршики, а також зовсім не розповідає власних історій (при цьому помилки в реченнях, проблеми зі «складними» звуками – ще норма)
• У 4,5 роки не сформована звукова сторона мовлення — не вимовляє звуки або вимовляє їх неправильно.
• Малюк «захлинається» мовленням, поспішає висловити свої думки.
• Видиху не вистачає на фразу, добирає повітря посеред слова.
• Якщо в 5-6 років все ще є проблеми зі звуковимовою, в т.ч. з сонорними приголосними (звуками «р» і «л»), дитина не здатна описати своїми словами сюжет на картинці, або допускає грубі помилки при побудові речень (при цьому допускаються помилки в складних реченнях, невелика непослідовність в розповіді).
• Допомога логопеда також необхідна в тому випадку, якщо з початком шкільного навчання з’явилися складнощі з читанням і письмом.
Кiлькiсть переглядiв: 563

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.