Вчитель - логопед
Ящун Катерина Михайлівна
(група логопедична старша)

/Files/images/foto_vihovatelv/Ящун.jpg

Освіта: повна вища спеціальна
На посаді вчителя-логопеда працює з 2016 року

Графік роботи

Дні тижня Час
Понеділок 9.00 – 13.00
Вівторок 9.00 – 13.00
Середа 14.00 – 18.00
Четвер 9.00 – 13.00
П’ятниця 9.00 – 13.00

2021/2022 н.р.

17.11.2021

гусеничка

Навіщо потрібна артикуляційна гімнастика?

Для того, щоб вимовляти різні звуки правильно, органи артикуляції (губи, язик, м'яке піднебіння,нижня щелепа) повинні бути досить рухливими. У процесі того, як дитина вчиться говорити, сила, точність рухів цих органів поступово розвиваються, а сама мова стає більш виразною, диференційованою. Прискорити цей процесс можна тільки постійними тренуваннями органів мовлення.

Саме на це і спрямована низка спеціальних вправ для зміцнення і розвитку рухливості язика, губ, щік, вуздечки.

Артикуляційна гімнастика для дітей переслідує мету навчити дитину говорити правильно.

Однак існують деякі особливості проведення такої гімнастики саме для дітей дошкільного віку, пов'язані з їх функціональними особливостями. Оскільки такі діти швидко втомлюються і, як наслідок цього, втрачають інтерес до занять, кожна з вправ комплексу не повинна тривати більше 3-5 хвилин.

Якщо дотримуватися данної умови, артикуляційна гімнастика для дошкільнят може з успіхом проводитися три-чотири рази на день.

Є ще кілька умов проведення гімнастики для органів мовлення, які обумовлені віком аудиторії.

По перше, всі вправи повинні проходити в ігровій формі. Це полегшує дітям розуміння того, що ви від них хочете.

По-друге, комплекс вправ завжди повинен починатися з більш легкого для виконання дітьми і закінчуватися найбільш складним. Якщо необхідно з метою розвитку навичок додати якусь нову вправу, то вона повинна перший раз з'явитися в комплексі в останню чергу, після повторення вже добре відпрацьованих навичок.

Один і той же комплекс може повторюватися до тих пір, доки дитина не навчиться виконувати всі вправи досить добре.

Виконується артикуляційна гімнастика для дошкільнят по-особливому:

- дитина повинна сидіти перед дорослим на жорсткому зручному стільці, так як його спина при цьому повинна бути прямою, а руки і ноги - не напружені;

- обличчя дорослого має бути прямо перед обличчям дитини, в центрі його уваги. Не можна допускати ситуації, коли дитина почне відводити погляд убік;

- бажано, щоб у приміщенні, де проводяться вправи, було настінне дзеркало;

- окремі вправи вимагають того, щоб дитина могла бачити, як вона виконує ті чи інші вправи язиком і губами або спостерігати за іншими дітьми, як вони виконують їх.

Дуже важливо ні в якому разі не загострювати увагу дитини на тому, що вона невірно виконує той чи інший рух.

Тільки хвалити! Але при необхідності - м'яко поправляти невірні рухи за допомогою фраз типу: «трішки не так, а ось як», при цьому потрібно ще раз показати, як саме слід виконати вправу.

Хвалити та підбадьорювати! Дитина повинна повірити в себе! Тільки за цієї умови артикуляційна гімнастика дасть необхідні результати.



2020/2021 н.р.

Робочі будні. Березень-квітень 2021. Переглянути

Відеопривіти для діточок на карантині

Вправа Квітка

Вправа для рук Мию руки

Веселий оркестр

Дихальні вправи. Переглянути
Буквар в мнемотаблицях. Переглянути

Корекційно-розвиткова робота з дітьми із загальним та фонетико-фонематичним недорозвиненням мовлення
у 2019/2020 н.р.:

- розширення словникового запасу

- формування та вдосконалення граматичної будови мовлення

- формування і вдосконалення фонетико-фонематичної системи мовлення та навичок звукового аналізу

- формування та вдосконалення зв’язного мовлення

- пізнавальний розвиток

- розвиток загально звукових функцій та дрібної моторики рук.

/Files/images/logoped/5_л.jpg/Files/images/logoped/7_л.jpg

Більше фото тут

28 лютого 2019 року вчитель – логопед Ящун Катерина Михайлівна провела майстер – клас для батьків «Розвиваємо мовлення дітей у співпраці».

Мета: спонукати батьків стежити за мовленнєвим розвитком дитини, дбати про розвиток у дитини слухової пам’яті, дрібної моторики і сприймання. Учити батьків корекційних прийомів роботи з дитиною вдома, сприяти формуванню задоволення батьків процесом корекційного розвитку дитини.

/Files/images/logoped/IMG_3852.JPG

Переглянути фото майстер -класу

Зміст корекційно-розвиткової роботи
вчителя-логопеда

• вироблення і вправляння рухів артикуляційних органів

• підготовка артикуляційного укладу до постановки звуків

• визначення послідовністі постановки звуків від характеру мовленнєвих порушень

• робота над розвитком правильного мовного дихання дітей

• постановка звуку (різними прийомами та методами)

• закріплення поставленого звуку у складах

• автоматизація поставлених звуків у словах, фразах, реченнях, словосполученнях, зв'язному мовленні

• проводення диференціації звуків

• відпрацювання граматичних форм

/Files/images/logoped/IMG_20180502_105721.jpg/Files/images/logoped/IMG_20180515_093702.jpg/Files/images/logoped/IMG_20180504_092624.jpg/Files/images/logoped/IMG_20180508_100100.jpg/Files/images/logoped/IMG_20180514_111053.jpg/Files/images/logoped/IMG_20180514_111333.jpg/Files/images/logoped/IMG-1600ec97dddb1344e49e2d28f9b0773c-V.jpg/Files/images/logoped/IMG-2bda273f1a3ddf7a933f08b5261ea4dd-V.jpg/Files/images/logoped/IMG-326f3c4298b810d00168b451efb3fdb7-V.jpg/Files/images/logoped/IMG-e2811be539d59bd18822ad16dadd5df0-V.jpg/Files/images/logoped/IMG-43cb174f49436f85e454001c8d7565d1-V.jpg/Files/images/logoped/IMG-db548a9b2a28f73317885ffe931a919d-V.jpg/Files/images/logoped/IMG-fda5c8f43c5661682a6ecad127cc84cb-V.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 1224

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.