Сторінка асистента вихователя

Асистент вихователя – це педагог, який робить можливим навчання дітей з особливими освітніми потребами у звичайній групі дитячого садка. Це особливий вихователь, який допомагає дитині влитися в колектив однолітків і соціалізуватися. Асистент вихователя адаптує начальну програму відповідно до віку, рівня розвитку та обсягу знань кожної дитини з ООП. Асистент вихователя - це «права рука», а інколи і «права нога» дитини: він завжди підтримає, допоможе, підкаже. Це справжній друг, готовий до співпраці як з дитиною, так і з батьками
В ДНЗ № 31 "Незабудка" працюють 2 асистента вихователя:

Бутова Вікторія Анатоліївна - Монтессорі Е (інкл. гр. № 1)
Бойко Мар'яна Андріївна - Монтессорі Є (інкл. гр. № 2)
/Files/images/foto_vihovatelv/IMG_3711.JPGБойко М.А.
9 мульфильмів про дітей з особливими освітніми потребами. ПЕРЕГЛЯНУТИ

Самоосвіта під час карантину

Робота асистенітв вихователя з особливими дітьми

/Files/images/nklyuzya/изображение_viber_2019-12-19_11-23-15.jpg

Класіфікація вад психофізичного розвитку
у дітей

Поради батькам дитини з аутизмом

1. Перш за все, потрібно дотримуватися режиму, оскільки діти-аутисти дуже болісно сприймають будь-які дії, які виходять за рамки звичних.

2. Займатися з дітьми потрібно щодня, тільки регулярність може принести результати. Починайте з 5 хвилин, поступово доведіть час занять до 2-3 годин на день з невеликими перервами.

3. Вкрай важливо навчити дитину слову « стоп », адже дитина з аутизмом може не помічати, де на неї очікує небезпека – наприклад, може переходити вулицю прямо перед машиною або торкатися гарячих предметів. Якщо малюк буде знати слово «стоп», ви зможете уберегти його від багатьох травм.

4. Не варто уникати товариства інших дітей, дитина може відвідувати садок, проводячи в групі хоча б 2-3 години на день.

5. Дуже важливо відволікати малюка від безглуздих, стереотипних рухів, наприклад, за допомогою танців або стрибків на місці.

6. Як можна більше розмовляйте з дитиною, навіть якщо вона залишається байдужою, мамі і татові необхідно мати на увазі, що їх крихітка потребує спілкування навіть більше, ніж інші діти.

7. Не забувайте про те, що будь-яка людина іноді має потребу побути на самоті, в тому числі і діти з аутизмом. Тому потрібно зробити для малюка який-небудь «таємний» куточок, де йому ніхто не заважатиме.

8. Діти з аутизмом часто люблять кататись на гойдалках, це захоплення допоможе розвинути вестибулярний апарат дитини.

9. Дотримуйтесь обережності у спілкуванні дитини з домашніми тваринами, оскільки діти-аутисти по відношенню до тварин можуть бути налаштовані агресивно. Перш ніж завести домашнього улюбленця, подаруйте крихітці м’яку іграшку.

10. Бажано відвідувати з дитиною різні центри для дітей з аутизмом, щоб отримати інформацію про нові методики лікування хвороби та корекції поведінки.

Часто малюки з аутизмом мають приховану харчову алергію, виключивши з раціону алерген, ви зможете домогтися значних поліпшень у поведінці дитини.

Єдиного методу лікування аутизму у дітей на сьогоднішній день немає, більшість методик спрямована на поліпшення функціонування центральної нервової системи дитини. Це передбачає постійні заняття з малюком, на допомогу батькам можуть прийти педагоги, психологи, логопед і терапевт.

Поради батькам гіперактивної дитини

Гіперактивна дитина потребує великої уваги. СДУГ піддається корекції, вимагає допомоги з боку батьків, педагогів, психологів і лікарів. Включає ряд методів, які в сукупності дають прекрасні результати:

· говоримо «ні» заборонам. Чим більше заборон, тим більше наростає імпульсивність і негатив. Намагайтеся відволікти малюка, пропонуючи йому щось інше. Наприклад, якщо він стрибає на дивані, не слід говорити – не стрибай. А запропонуйте йому інші дію, наприклад – а скільки ти зможеш скласти кубиків вгору? Тим самим ви відволікаєте малечу від неправильної дії без застосування заборонених слів або покарань;

· фізичні вправи і спорт. Заняття спортом дозволяють дитині дисциплінувати себе, допомагаючи стати більш організованою, підвищують самооцінку, перешкоджають розвитку комплексів;

· обмеження перебування біля комп’ютера, телефону, планшета, телевізора. Вченими давно доведено згубний вплив на здоров’я тривалого використання гаджетів. Краще захоплювати малюка іншими заняттями, наприклад, читанням, малюванням, ліпленням і т.д;

· прищеплюємо дисципліну. Багато батьків намагаються нав’язати дисципліну в армійському режимі, тим самим більше віддаляючи дитину від себе, особливо якщо вона гіперактивна. У такій справі потрібна мудрість і гнучкість вимог. Необхідно спокійно пояснити своїй дитині, якщо вона не виконає ваше прохання, тоді буде позбавлена деяких своїх захоплень (катання на велосипеді, ігри на комп’ютері, походу в кіно і т. д.);

· привчаємо до порядку. Дитина повинна розуміти, що після гри всі іграшки повинні бути зібрані. Ті ж вимоги і до одягу. Дуже допомагають у розвитку навичок самоорганізація – колірні маркування, наприклад, кольорові стікери дозволять зорієнтуватися малюкові, що повинно знаходитися на якому місці. Можна позначити колірними маркуванням шафи для зошитів і книжок, для речей, для іграшок і т. д. Дітям старшого віку не давайте більше двох інструкцій у день для виконання. Краще якщо вони будуть записані на папері або дошці. Наприклад: полий квіти, винеси сміття і т. д.

· атмосфера в родині. Конфлікти і сварки погіршують стан гіперактивної дитини, тому дорослі повинні розуміти і враховувати цей факт. Зрозумійте всі сімейні неприємності, вона пов’язує з собою і деколи робить помилкові висновки. Завдання дорослих захистити дитину від негативного впливу з’ясування відносин. Сім’ї слід частіше проводити разом час, організовувати походи на природу, в театр, кіно. Спільне проведення вільного часу є кращою терапією синдрому гіперактивності.

· співпраця з фахівцями. Часом дорослі не можуть самостійно впоратися з дитиною, тому допомога з боку, сприяє кращій психологічної корекції. Спільний тандем з фахівцями дає прекрасні результати. Педагоги і психологи грають важливу роль в житті гіперактивних дітей;

· Лікувальний масаж і гімнастика зміцнюють не тільки фізичний дух, але психологічний стан.

Мамі й татові потрібно пам’ятати, що дитина з аутизмом, як і будь-яка інша - це індивідуальність, тому навчання потрібно будувати, враховуючи загальні рекомендації, а також маючи на увазі специфічні реакції дитини.

Кiлькiсть переглядiв: 190

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.